خرید درب ضد سرقت با یک کلیک
06 آذر 1401 توسط
مدیر سیستم
| هنوز نظری وجود ندارد

اگر بدنبال خرید درب ضد سرقت هستید و سری به بازار زده اید، با انبوه برندهای این نوع از درب‌ها مواجه می شوید که هر یک ادعا دارند محصولی خارق العاده تولید کرده اند که اسباب هیچ سارقی بر آنها کارساز نیست. حقیقت چیست؟ واقعیت امر این است که استفاده از هر نوع درب ضد سرقتی یک خانه را ایمن نمی‌کند، خیلی از این درب‌ها فقط در ظاهر ضد سرقت هستند، بدون اینکه استانداردهایی لازم در تولید آنها مدنظر قرار گرفته باشد.

معتقد، برندی نام آشناست که با تکیه بر نیم قرن تجربه و استفاده از فناوری‌های نوین، پرچمدار تولید انواع درب‌های ضدسرقت در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع می باشد. کیفیت درب‌های ضد سرقت برند معتقد قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است و این مهم در کنار تنوع بسیار بالای محصولات و امکان خرید درب از دپو، انتخاب را برای شما تسهیل خواهد کرد.

قفل‌ ضد سرقت به کار رفته در درب‌های معتقد از چه نوعی است؟

عموم مردم در هنگام خرید درب ، به کیفیت و ایمنی قفل‌های به کار رفته در این نوع از درب‌ها اهمیت می دهد، قفل کاله 5 کلید نوع معمول قفل‌هایی ست که در مجموعه معتقد استفاده می‌شود. قفل کاله با طراحی منحصر به فرد توسط شرکت Kale Kilit (https://www.kalekilit.com.tr/tr) ترکیه قفلی ایمن جهت نصب روی درب‌های ساختمان‌های مسکونی و درب ورودی ساختمان های اداری است.

به کارگیری آلیاژ، مواد مستحکم و مغزی مناسب و به دنبال آن مقاومت در برابر تخریب، زنگ زدگی و دارا بودن استانداردهای کیفی بین المللی از جمله ویژگی‌های قفل‌های کاله است. درب‌های ضد‌سرقت معتقد با استفاده از قفل‌های کاله و دو ورقه و شاسی مقاوم دور قفل، از امتیاز و ایمنی قابل قبولی در مقابل شگردهای سارقین برخوردار هستند. تمام قطعات ایمنی درب معتقد مانند اسکلت فلز، ضخامت فلز یکپارچه، نوع قفل و پین‌های امنیتی حائز اهمیت هستند، وجود این قطعات در کنار کیفیت به کار رفته در تولید این نوع از درب‌ها، امنیت محصول را تضمین می کند.

آیا امنیت یک درب ضد سرقت به تنهایی کافی است؟

تنها وظیفه‌ی درب ضد سرقت ایمنی نیست، ایجاد حریم صوتی با جلوگیری از انتشار صدای داخل، جلوگیری از هدررفت انرژی و ورود گرد و غبار از دیگر امتیازات درب ضدسرقت استاندارد است. این ویژگی مهم نیز در درب‌های برند معتقد مشهود است و نیاز مشتریان را پاسخ می دهد. اسکلت درب ضد سرقت به صورت چندلایه است. بدین صورت که یک ورقه فلزی بین دو رویه در قرار گرفته و علاوه بر این، داخل در نیز با استفاده از عایقی مانند پشم سنگ یا یونولیت پر می‌شود و به همین علت است که درب‌های ضد سرقت، عایق صوت و حرارت هستند.

قیمت درب‌های معتقد چگونه تعیین می‌شود؟

کیفیت به کار رفته در قطعات درب ضد سرقت ، عامل اصلی تعیین قیمت این نوع از درب‌ها است، از ضخامت فلز یکپارچه تا نوع و جنس روکش، همگی در این تعیین قیمت موثر هستند. تنوع محصولات درب معتقد، امکان انتخاب مشتری ها در رِنج‌های مختلف قیمتی را فراهم می کند. بسته به بودجه خود می توانید دربی را انتخاب کنید که هم کیفیت مطلوبی دارد و هم از قیمت مناسبی نسبت به رقیبان داخلی و خارجی برخوردار است. درب‌های این برند در ارزیابی با رقبای خارجی قیمت پایینی دارد و به لحاظ کیفیت نیز قابل جایگزینی با این نوع از درب‌ها است.

نمونه قیمت درب‌های ضد سرقت خارجی


نمونه قیمت دربهای ترک


قیمت های رقابتی ما و گزینه های حمل و نقل در سراسر کشور باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.

مدت زمان تحویل درب‌های ضد سرقت چقدر است؟

دپوی درب ها در گروه صنعتی معتقد در چندین انبار در شهرهای مختلف انجام گرفته است و شما با ثبت سفارش خود، امکان تحویل درب در سریعترین زمان ممکن را خواهید داشت، البته امکان ثبت سفارشی درب درخواستی شما نیز وجود دارد که معمولا آماده سازی این نوع از درب‌ها از 35 تا 60 روز کاری زمان لازم دارد.

سایز و اندازه درب‌های ضد سرقت

درب‌های دپو به شکل استاندارد در سه سایز 108 × 216 cm ، 112 × 216cm، 118 × 216 cm انبار می شوند که اندازه ای معمول در تولید این نوع از درب هاست. اما امکان سفارش درب در اندازه ای به غیر از این سایزها نیز در گروه صنعتی معتقد وجود دارد.

رویه درب‌های ضد سرقت برند معتقد

از بهترین نوع MDF و در ضخامت 8 تا 10 میلی‌متر در رویه درب‌های این برند استفاده می‌شود، روکش‌های PVC ،چوب طبیعی و رنگ‌ های با کیفیت، تنوع بالایی به محصولات برند معتقد بخشیده است. استفاده از ماشین‌های به روز رنگ‌کاری و متدهای جدید این صنعت، خیال مشتری را از بابت کیفیت رنگ‌های این نوع از درب‌ها راحت می‌کند.

برخی مشتری ها علاقمند به خرید درب‌هایی با روکش فلزی هستند، درب‌‌های آهنی ضدسرقت این برند ، این نیاز مشتریان را پاسخ می دهد و تنوع قابل قبولی نیز در این نوع از درب‌ها دارد. درب‌های آهنی ضد سرقت گزینه مناسبی برای منازل ویلایی و محیط های بیرونی است که در مجاورت با نورخورشید، باران و برف قرار دارند و از نظر مقاومت در برابر این شرایط و در مقایسه با درب‌های آهنی سنتی، گزینه ی مقرون به صرفه ای برای خرید هستند.

اجزای درب امنیتی با کیفیت منجر به ویژگی‌های زیر می شود

  • مقاومت بالا و ایمنی در مقابل فشار و دستکاری
  • وزن بالا به دلیل وجود ورقه فولادی داخل درب
  • عایق صدا و حرارت
  • دارای تنوع طرح و رنگ
  • نصب ساده و سریع
  • دارای قابلیت نصب دوربین هوشمند
  • دارای قابلیت نصب قفل دیجیتالی
  • دارای قابلیت نصب دزدگیر
  • دارای قفل شب‌بند

مراحل نصب

نصب این نوع از درب‌ها لازم است توسط یک فرد حرفه‌ای و باتجربه انجام شود. در هنگام نصب و رگلاژ درب ضد سرقت لازم است دقت زیادی صورت گیرد تا امنیت لازم تأمین شود.برای همین منظور بهتر است از نصاب‌ نمایندگان گروه صنعتی درب معتقد در شهر خود کمک بگیرید.

سفارش درب های ضد سرقت

همانطور که در بالا اشاره شد ، امکان خرید از دپو و یا سفارش درب‌های ضد سرقت در گروه صنعتی معتقد برای مشتری ها فراهم شده است، برای خرید درب دلخواه خود به سایت .... و یا به نمایندگی های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنید.

مدیر سیستم 06 آذر 1401
به اشتراک گذاری این پست
برچسب ها
بایگانی
ورود برای گذاشتن نظر