وقت خرید درب ضد حریق رسید
06 آذر 1401 توسط
مدیر سیستم
| هنوز نظری وجود ندارد

درب ضد حریق برای جلوگیری از گسترش آتش برای مدت زمان مشخص طراحی شده است، آسیب ساختمان را محدود می کند و به ساکنان کمک می کند تا در هنگام آتش سوزی جان خود را محافظت بکنند. وقتی خبر آتش‌سوزی منازل مسکونی و اداری را در رسانه‌ها می خوانیم و می‌شنویم، حادثه را نزدیک به خودمان و عزیزانمان تصور می‌کنیم اما بعد از مدتی، این ماجرا را فراموش می‌کنیم و هیچ اقدام موثری برای جلوگیری از خطر انجام نمی‌دهیم. اما شاید وقتش رسیده که فکری بکنیم.

درب‌های ضد حریق از اسباب ایمنی نوین ساختمان‌هاست که می تواند در هنگام آتش سوزی صدمات جانی و مالی را کاهش دهد، محصولی با استانداردهای به روز که در حفظ جان انسان‌ها تاثیرگذار است و به همین دلیل امروزه میزان علاقه افراد به استفاده از این گونه درب‌ها افزایش پیدا کرده است. درب ضد حریق همانند پله فرار یا درب خروج اضطراری باید تاییدیه‌های لازم را از سازمان آتش نشانی کسب بکند، هدف از استفاده از این درب‌ها کاهش ریسک حوادث است و اگر استانداردهای لازم را نداشته باشد‌، ممکن است به عاملی خطرآفرین در هنگام آتش‌سوزی بدل شود.

در برند معتقد، این دربها با اخذ مجوزهای لازم از سوی سازمان آتشنشانی و مرکز تحقیقات راه ،مسکن و شهرسازی تولید و بر اساس چند ویژگی‌ ساخته می‌شوند که آن‌ها را در رده درب‌های ایمن قرار می‌دهد.

از جمله ویژگی های درب ضد حریق برند معتقد:

  •  این درب‌ها دارای درزگیرهایی است که از عبور گازها و دود جلوگیری می‌نماید
  •  توانایی 240 دقیقه مقاومت در برابر آتش 1000 درجه
  •  رنگ پوشش فام الکترواستاتیک پودری است ، که در رنگ های مختلف مثل سفید ، کرم ، قرمز و .... وجود دارد
  •  قفلی که در درب ضد حریق مورد استفاده قرار میگیرد ، قفل آنتی پنیک است که دارای گارانتی می باشد
  •  درب ضد حریق را هم می‌توان خارج از ابعاد استاندارد ( در صورت تایید سازمان آتش نشانی ) تولید کرد ، که البته مستلزم هزینه و وقت بیشتری خواهد بود
  •  وزن تقریبی 100 کیلوگرم از جنس ورق آهن با ضخامت تقریبی ۱.۵ میلی متر ساخته می‌شود ، و در داخل آن از پشم سنگ و پشم سرامیک استفاده می‌شود
  •  درب ضد حریق در ابعاد استاندارد ۲۱۰ ✖︎ ۱۱۰ سانتیمتر می‌باشد

چطور بفهمیم درب ضد سرقت مورد تایید سازمان آتش نشانی است یا نه؟

روال ثبت یک درب با عنوان ضد حریق بدین منوال است که در ابتدا وزارت مسکن راه و شهرسازی به شرکت تولید کننده گواهی نامه فنی ارائه می کند. بعد از پروسه اداری لازم ، سازمان آتش نشانی نام شرکت مورد تایید را در سایت خود قرار می دهد. درب های ضد حریق گروه صنعتی درب معتقد با نام تجاری معتقد در سال 99 موفق به اخذ تمامی گواهی نامه ها با تاییدیه آتش نشانی شده است.

قیمت درب‌های ضدحریق برند معتقد

کیفیت به کار رفته در قطعات و متریال یک درب ، عامل اصلی تعیین قیمت این نوع از درب‌ها است،تنوع رنگی این درب‌ها، انتخاب مشتری ها را تسهیل کرده است. بسته به بودجه خود می توانید دربی را انتخاب کنید که هم کیفیت مطلوبی دارد و هم از قیمت مناسبی نسبت به رقیبان داخلی و خارجی برخوردار است.

مراحل نصب

نصب این نوع از درب‌ها لازم است توسط یک فرد حرفه‌ای و باتجربه انجام شود. در هنگام نصب و رگلاژ درب ضد حریق لازم است دقت زیادی صورت گیرد تا امنیت لازم تأمین شود.برای همین منظور بهتر است از نصاب‌ نمایندگان گروه صنعتی درب معتقد در شهر خود کمک بگیرید.

مدیر سیستم 06 آذر 1401
به اشتراک گذاری این پست
برچسب ها
بایگانی
ورود برای گذاشتن نظر